howdy!

har diskat och lite sånt, dennis & hans flickvän gick nyss. ska tvätta strax, göra mat också mums. är rätt hungrig nu. min mage känns helt mosad idag, har legat på något konstigt sätt inatt. vill ta några fina gravid bilder så man har många bilder sen när magen är normal igen. gå till en fotograf eller något, är ju faktiskt ett fint minne :). ni får gärna skriva vad ni vill veta om mig eller vad jag ska skriva mer om. för min fantasi suger nu. plus allt rör sig runt min mage känns de som. haha fast så är det för mig, tankarna är kring graviditeten, förlossningen, babykläder och saker, hur den lille mår osv. äsch ska inte tråka ut er! pusss

Kommentarer
Postat av: Graci

Baby kläder bör du icke bry dig om det finns got om "fastrar" som fixar den delen hahahah

2009-10-11 @ 19:15:03
Postat av: Ida

Samma här =) D ända man tänker på ju. Hoppas du får en mysig kväll!!

2009-10-11 @ 19:39:02
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Frida

Du tråkar inte ut oss (inte mig i allafall) med ditt babysnack - jag tycker det bara är gulligt o roligt :)

2009-10-11 @ 22:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0