Home again :)

kom hem nyss från min bror, vi kollade film och gottade oss. till slut höll dick på att somna i soffan så trött han var efter jobb. så skjutsade min bror oss hem :). nu kollar vi bara tv och dick däckar väl vilken minut som helst :p. jag tycker om kvällspromenader vet inte varför, är ju lite mörkrädd men på något sätt är det lugnare och skönare att gå på kvällen. men samtidigt farligt. fast ja jag hade aldrig gått ut själv på kvällen hade inte vågat ialf inte i stan. har märkt att när vi kommer hem till min bror och fåster börjar skälla så rör sig lillen intensivare i magen får fler sparkar från han och känner att han rör på sig :). fåster var söt idag men han försökte bitpussa mig typ hehe det är hans specialitet. ska sova strax! puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0