hej :)



då sitter man här redo för att ge sig av strax. redan hungrig så undrar hur detta ska gå? kommer nog få ont i huvudet, ont i magen och bli jävligt irriterad. lillen härjar redan i magen :). har tagit med mig två böcker eftersom att jag ska sitta där i två timmar så får se vilken jag ska läsa. jag brukar gå upp med dick vid 6 och äta frukost med han så har vant mig vid det, antagligen därför magen skriker nu typ. usch kunde inte heller somna inatt låg och tänkte en massa. jag får hoppas att dem 2 timmarna går snabbt! sen ska jag nog hem, äta & sova :).

Kommentarer
Postat av: Liw

Haha, antar att det är glukosbelastningen du genomlider, usch och fy!!



Jo nu börjar det närma sig :)



kram

2009-10-21 @ 08:54:46
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0