hej hjärtat.

snart ligger du i mammas & pappas armar, vi längtar så mycket efter dig. vi kan knappt bärga oss tills du är här hos oss. vi har så många funderingar hur det kommer bli, hur du ser ut, vem du liknar mest, vad du har för personlighet osv. egentligen så spelar det ingen roll vi vill bara du ska vara frisk och stark. du har varit rätt vild dessa dagarna i magen, kan inte låta bli att le varje gång jag får en spark av dig. jag och din pappa har en del grejer kvar att köpa innan du får komma! bara ca 3 månader kvar, sen är du här. 3 månader är ingenting känns som tiden har flygit iväg sen jag blev gravid. jag och din pappa älskar dig så mycket, igår när han skulle pussa på magen så sparka du han rätt på munnen :p vem vet du kanske pussa tillbaka! alla är nyfikna på dig! nu ska vi in och duscha du & jag. får se om du är lika pigg idag när jag duschar. jag älskar dig hjärtat

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw,ffyan!jag vill med ha barn.

jag är så nyfiken på hur den kommer se ut:)

2009-10-10 @ 17:26:21
URL: http://linnsaay.blogg.se/
Postat av: Ida

Å så fint du skrivit! Blev alldeles tårögd! (gravid hormoner) hihi

Hittar ni på ikväll då?

2009-10-10 @ 17:33:03
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0