Godmorgon!

hade konstiga dömmar inatt, vakna med huvudvärk och ångest har försovit mig blir ingen föräldraträff för min del. dick försov sig imorse de konstiga var att ingen av oss hade hört väckarklockan??? den kan man inte missa när den ringer liksom låter som hela världen ska sprängas i bitar. som tur hade hans arbetskompis också försovit sig, han åker med han varje morgon till jobbet. så han hann bara klä på sig och fick ta med sig frukosten! stackare. usch ja. ska in och duscha sen får jag se vad jag ska hitta på. hade behövt åka ner till stan och gör en massa ärenden. men hur kul är det? funderar på att göra de på måndag istället när jag ska till academedia kan jag lika bra göra dem efteråt. vad händer idag? för min del är inget planerat idag, erika skulle kanske komma, men hon hade inte fått in sin lön tråkigt nog. men håller med henne är lönedagen på en lördag brukar man få in dem på fredagen :S. ska ringa en massa samtal nu, ångest. sen hoppa in i duschen...eller ja gå in i duschen. puss!

Kommentarer
Postat av: Louize

ska du få en liten bebis?:)

2009-10-11 @ 20:09:33
URL: http://pappasflickalouize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0