Godmorgon typ.



vaknade för ett tag sen har inte sovit så länge på länge. hum de lät fel men anyway, ska göra frukost strax. vaknade av att jag har en vilding i magen som sparkar jättehårt och vid revbenen. jag är jättekittlig utav mig räcker man bara rör mig typ så kittlas de. ibland när han sparkar så kittlas de jättemycket haha. en koppkaffe behövs nog innan jag kan bli pigg igen, jag har glömt att köpa nya järntabletter nu en vecka. måste köpa nya järntabletter, busskort, hm vad var det tredje? :S vet att det var något mer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo de e jätteviktigt och koncentrera sig på vad dom säger.

Gud ja vill nog ha 2,3 barn till. haha.

min mamma födde 7 barn, fast ett gick bort. Så ja älskar stora familjer. :)

Jo de går bra. Hände en sak i helgen som vi försöker reda ut nu.. :( Men de kommer nog gå bra.

Hur går det med er då?

Kram

2009-10-30 @ 14:43:39
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0