godmorgon era glada!

godmorgon! har sovit på något konstigt sätt har ont i min sida, och i höftbenet. ska göra frukost strax! lite trött och lite uttråkad, men de fixar sig! längtar till älskling kommer hem från jobbet, mys :). störigt vaknar varje morgon vid 6 för dick ska upp då, sen somnar jag inte om förrens vid 9 hehe. plus den lille håller liv i magen om nätterna och på morgnarna. han vill tydligen inte att jag ska sova, tycker han är tråkigt. känns knas när man ligger på sidan och försöker somna så ligger han och får in hårda sparkar haha, fast sött är det! innan kunde jag inte somna om dick somna före än mig, men nu har jag fått vant mig vid att han alltid somnar först. jag somnar nog före än bebisen så. har ju alltid någon som är vaken och med mig på nätterna hihi. måste nog göra en kopp kaffe känner mig slö och har ont som fan. föräldraträff på fredag igen :). ska bli kul. aja hörs sen! puss

Kommentarer
Postat av: Mia

kul att du är beräknad på min systers födelsedag :P



blir alltid så chockad när man ser datum man känner igen :P

2009-10-07 @ 12:44:51
URL: http://miaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0