blää

vaknar nu varje morgon vid 6 när dick går upp och ska till jobb, fast ja sen när han har gått så somnar jag om igen. imorse när vi vakna så spöregna det och stormade. fast nu har det iallafall slutat att spöregna. har mått konstigt idag, sen ja vakna första gången mår illa och är jätteseg :S. erika ringde innan hon ska komma idag :). är inte jätteglad över att dick jobbar i detta vädret, tänk så är det superhalt på taket och plus de blåser. ja jag vet jag har blivit en hönsmamma. funderar på att göra något att äta, kanske mitt illamående går över. hatar att må illa och spy. usch nä. jag mådde bara illa till vecka 12 sen dess har allt varit fint. tills nu tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0