wicked



dagen börja med att jag vakna av att heddan smsa mig en massa. så till slut gick ja upp och smsa henne men då hade hon somnat om??? så hade hon väckt mig. men så vakna hon sen och kom hit och drack kaffe med mig. sen ville hon hänga med till academedia så hade jag möte med min jobbcoach riktigt drygt...vi kom fram till att jag ska söka praktik och hon ska hjälpa mig :). sen ville hon också jag skulle gå på "workshops" två olika denna ena handlar om hur man förbättrar sitt CV och den andra om "dem dolda jobben". så får se hur det går. hon var ialf väldigt förstående om att jag har haft problem med foglossningar och sånt. så hon sa när det blir för stressigt för mig så kan jag bara maila henne så får vi boka nya möten osv. sen gick vi till försäkringskassan och lämna in papper om mitt aktivitetsstöd. det bara spöade ner regn var dyblött när jag kom hem :( fy sicket väder. vi gick inom tastyhouse innan vi tog bussen hem. gott med godis. nu sitter jag här och tänker vad vi ska ha för mat. kanske beställa kebab pallar inte gå till affären när de ösregnar :( fy.



kass bild på halsbandet jag fick hihi :) älskar det. min baby är bäst <3

Kommentarer
Postat av: Nadim

Känns fortfarande väldigt överflödigt att du ska gå och söka praktik/jobb för 2 månaders tid. Ah well, men CV workshop kanske kan vara nyttigt iaf.

2009-11-18 @ 17:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0