visste ni att



att jag hade jättesvårt att äta ägg från jag var pytteliten tills jag blev gravid...min bror sa till mig när jag var liten att ägg var döda kycklingar haha så jag mådde illa varje gång någon åt ägg. nu kan jag ialf äta stekta ägg :p. men fortf inte kokta mår illa av tanken & lukten.

att jag måste borsta mina tänder varje morgon & kväll är jätteviktig med det. även när jag är som tröttast och vill bara sova. kan inte somna om jag inte borstat tänderna. ligger bara och tänker på det isf. också en del tack vare min bror. han sa när jag var liten att det kom små troll och hacka i tänderna om man inte borsta dem. så sen dess har jag borstat varje dag haha!! fast nu vet jag ju att det inte kommer "små troll".

att jag älskar frukost, och ja mat. det är min stora passion. jag tycker om att laga mat, efter egna recept, efter andras recept och ja pröva egna grejer. jag tycker också om att baka det är kul.

att jag älskar tigrar. tycker dem är så vackra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0