vellinge...



http://svt.se/2.33782/1.1767585/laddat_om_flyktingboendet?lid=puff_1767585&lpos=rubrik

så sjukt. vad gör det om dem har öppnat ett flyktingboende för barn liksom? kolla videon! helt sjukt hur kan dem säga så? "varför tror du jag flytta till vellinge, det var för att slippa och se invandrarbarnen i sandlådan" och allt annat fördomsfullt dem sa. störda i huvudet. hatar såna människor. sen dem som inte våga visa sig i videon, som sa att dem inte brydde sig om det kom flyktingar till vellinge. dem tyckte det var ok liksom. dem var rädda :S. vad ska hända? hade aldrig pallat bo på något sånt ställe..hade sneat helt.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag vet, vi lämnade aldrig dom till skomakaren, för det hade tagit jätte lång tid, så ja & Paul fick limma och banka haha. Sen fick ja åka hem med limmad klack, men jag kunde ju inte gå normalt, så fick låtsas att ja hade ont i benet. hahaha, pinsamt! Sen sista biten hem, gick den av igen! hahaha. jävla skitskor!

2009-11-11 @ 23:10:13
URL: http://eeinaad.blogg.se/
Postat av: janica

så sjukt. jag hade dött av att bo i närheten av såna idioter. fast ja, dom finns ju överallt. men inte i samma antal som där. och eftersom dom inte ens vågar stå för sina åsikter så kan dom ju inte på allvar tro att det är normalt.

2009-11-11 @ 23:15:53
Postat av: Ida

Fyfan, har jobbat i vellinge. Jävla översittare är precis va dom är...svinit!

2009-11-12 @ 09:06:29
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0