värsta natten ever...

kunde inte sova inatt hade jätteont i ryggen och låg kände på dicks panna om den var varm. han hostade och vände sig hela natten. sen hade jag en väldigt livlig bebis imagen som låg och tryckte och sparkade. min rygg gjorde jätteont. när jag väl höll på att somna imorse så fick jag sammandragningar..känner mig helt slut nu. bebisen är fortfarande vild och härjar. dick fick aldrig feber typ bara ont i halsen och förkyld. han stanna hemma från jobb och ligger vilar sig för han vill inte smitta mig :) söte! ska till barnmorskan vid 5. ska försöka vila innan dess och få i mig kaffe känner mig helt seg & trött. hoppas ni har haft en bättre natt än mig! puss

Kommentarer
Postat av: L * med bebis i magen

stackan :/

2009-11-09 @ 14:28:35
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Tova

tack :) Ja, det var riktigt trevligt i helgen, älskar att fika hehe!

Men usch, jag har också väldigt svårt för att sova nuförtiden :( hittar ingen skön sovställning och bebben i magen är ju såklart extra vild när det är läggdags...

Hoppas du hade en okej måndag iaf! Kramar!

2009-11-09 @ 15:44:41
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0