seg.



är helt seg idag..har städat, lagat mat och handlat. nu väntar vi på att hans mamma ska komma hem. dick hade feber inatt men den gick bort och hans ont i halsen är nästan helt borta, nu har han bara lite förkylning ikvar. jag däremot har börjat känna mig seg och har ont i huvudet. tror inte detta med academedia funkar. varje gång vi har bestämt möte så är min jobbcoach eller jag sjuk...eller så ska jag till barnmorskan eller något annat möte. de suger. dessutom så vill jag inte slava på någon praktik. vill ha isåfall en bra praktik. vi handla cola och chocklad innan så nu sitter vi bara och myser. hehe på vägen hem från affären så pröva dick på att vara blind :p jag fick leda han hem. jag skratta ihjäl mig så jag nästan kissa ner mig. för de va så roligt. han var verkligen ett blindstyre. tycker alla borde pröva på att vara blinda. om jag hade varit blind så hade jag nog aldrig litat på någon hade nog låst in mig. fast ja utan mina linser så är jag praktiskt taget hjälplös :p.

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att höra att nån känner likadant. Tycker alla verkar njuta av att vara gravida o. inte alls tycker det är pyton =/

Hoppas ni har en mysig kväll!

Sussa gott!!

2009-11-10 @ 21:49:16
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0