så jävla sne.



på ams/jobbgarantin/jobbcoach skit. spyfärdig på dem. skickade mail till min jobbcoach om mitt schema för veckan  skrev till henne att jag kan inte vara närvarande där på måndag eller onsdag. så skrev hon att det var ok. sen nu fick jag ett mail av henne att för att jag inte var närvarande under måndagen så räknas de som att jag var frånvarande och det drar dem från mina pengar? är hon dum i huvudet eller fatta hon bara inte vad jag skrev i mailet? varför skrev hon att det var ok då? ska fan ringa henne imorgon och ge henne en blåsning är så trött på deras trams. sen skrev hon att jag ska på workshops både onsdag och torsdag...och på onsdag kan jag inte och det har jag skrivit till henne och hon gödkände det. ibland undrar jag...vill gå ur denna jobbgaranti skiten så snabbt som möjligt. ska återigen till ams imorgon och ha möte om dem jävla pengarna. ska tvätta nu. bye.


Kommentarer
Postat av: thessie

jag vet! helt sjukt! man ser ju den uppifrån hela tiden men när man ser bilder på den från sidan tror man inte att det är sant! det är bara 47 dagar kvar till bf! kan inte fatta det... snart är den lilla hos oss :D

har gått så snabbt sen jag blev gravid.

men du det låter som din ams tant kör lite väl med dig...? du får inte glömma att du oxå har rättigheter. har du giltiga skäl att vara borta och du fått okej från dem så får de inte dra några pengar. dessutom får du säga till dom en gång för alla att du faktiskt är HÖGGRAVID och att de inte kan förvänta sig lika mycket utav dig som av de andra. kommer du få dina pengar retroaktivt sen när det kommer igång? annars får du säga till din bm att du vill träffa en läkare för att de stressar dig för mycket och att du mår dåligt av det så får de sjukskriva dig. så slipper du dom på ett tag. kram!

2009-11-25 @ 08:57:19
URL: http://sleepygirl.blogg.se/
Postat av: L* med bebis i magen :)

vilken fin mage du har!

2009-11-25 @ 19:39:50
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Andrinas Dagbok

Fin mage :)



Bebisar är SÅ söta.



Och jag är själv inte ung mamma (är 13 år) och har inga planer på att bli det, men till de som har fördomar till unga föräldrar säger jag bara Burn In Hell.

2009-11-25 @ 20:05:50
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0