mobilfri?



innan var min mobil ett måste. hade alltid med den överallt. så fort jag hade fått ett sms så svara jag direkt. så fort det ringde så svara jag direkt. den var med ÖVERALLT. glömde aldrig den. om jag någon gång hade råkat glömma den eller batteriet hade dött så kände jag mig naken på något sätt...det kändes konstigt. kändes som jag hela tiden hade glömt något. men nu på senaste tiden så kollar jag knappt åt min mobils håll, pallar inte svara på alla sms och samtal. glömmer hela tiden var jag har lagt den haha. som igår var jag av med den på hela dagen typ. det känns riktigt skönt. att den inte är ett måste längre. men jag vet dock att jag måste ha med den om jag ska ut för fallifall min förlossning skulle börja eller något är fel så måste jag få tag på dick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0