love.



glömde skriva jag fick te, en målning på en tiger som man ska ha på väggen svårt att förklara. hihi. alla som känner mig vet hur mycket jag älskar tigrar tycker dem är så vackra <3. jag och dick tryckte i oss pizza nyss mycket gott :). hans mamma köpte en fake canada goose jacka i kina för hon hade med sig sommarkläder så var det värsta snöoväder där. hon sa jag kunde ta den nu. hon hade bara behövt den i kina. den är så skööön man kan bo i den. skönt också det är en fake, hade aldrig kunnat gå med en riktig hade känts som att gå med ett dött djur. måste egentligen gå och handla nu innan dem stänger men har verkligen ingen lust. får bli imorgon. magen bara kliar :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0