lite tankar....



tankarna bara flyger rundor i huvudet..hur tar vi oss förbi detta? hur kommer det bli nu? hur tycker dem nu? är det fortfarande som innan? en massa frågor...har känt mig deppig och frustrerad över detta. men samtidigt så tänker jag också who cares? vad hade ni med det att göra liksom? detta är mitt och dicks privata liv det angår inte någon. jag pallar inte att ta itu med det, och jag orkar inte prata om det med någon. men samtidigt så behöver jag skriva av mig få bort tankarna från huvudet..nu kom dennis också hit :)..börjar bli trött nu. kanske sova strax?



bild på min fina sambo <3 iloveyou

Kommentarer
Postat av: thessie

ja visst är det lite läskligt när man tänker på det så... tänk så mycket nytt som kommer att komma i deras små liv. men det är ju så det går till, 9 månader i magen och sen ut i stora vida världen :)

jag har oxå funderat mycket och legat sömnlös många nätter och undrat hur ska det bli nu? vad kommer förändras? det får bli som det blir. negativa människor som inte gör något gott för en ska man lämna bakom sig och bara blicka framåt och bestämma sig för att nu ska vi vara lyckliga :)

2009-11-07 @ 10:02:44
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0