komiskt?



ehm tog bussen ner till ramlösa station för att ta regionbussen 297an till academedia tar typ 3-5 min och komma dit med bussen men jävligt långt om man går. dessutom har jag ju ingen aning om hur man tar sig dit om man går från ramlösa station. stod där och vänta ca 10min bussen kom fortf inte. trodde den var försenad bara...väntade lite längre. sen såg jag en lapp dem hängt upp på tavlan där de stod att busshållsplatsen är tillfälligt avstängd för regionbussarna för dem arbetar på cirkulationsplatsen. jag bara whaaaat. fick ta tvåan hem igen. workshopen kunde man gå på nu på morgonen mellan kl 10-12 eller senare kl 13.30 - 15.30  så tänkte jag men då åker jag ner till GA ist senare och går därifrån. för jag vet hur man tar sig dit från GA om man går (det har heddan lärt mig) haha. men var lat imorse tar 10 min till ramlösa station med bussen från mig. tar dock 20min till GA från mig med bussen..suger borde de inte stå på skånetrafikens hemsida om sånt? men ja nu vet jag inte om jag ska dit den sena tiden till workshopen för ett praktik ställe jag har ringt tidigare ringde upp mig och sa jag skulle ringa dem efter 2 och se om chefen där hade kommit in, så skulle jag komma ner och snacka med chefen isåfall för dem tog emot praktikanter. men nu får jag inte tag i min jobbcoach. detta suger. denna dagen suger. chefen skulle bara vara där idag denna veckan. ska försöka ringa min jobbcoach igen. roligt att hon inte har en telefonsvarare. när det har kommit fram flera signaler så säger telefonen detta numret finns inte? snyggt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0