ingen sömn för mig, nej.



har inte kunnat sova alls inatt fick gå upp hundrafemtio gånger för att kissa. sen kunde jag knappt andas för jag var så täppt i näsan. sen nu imorse så släppte de så trodde jag att yes äntligen ska jag få sova...men nejdå. istället slutar det med att jag ligger där och har ont (stramar till i sidorna och svider). barnmorskan förklara sist varför det kan kännas så. så nu sitter jag här och mår skit. dicks mamma åkte 9 imorse sa hejdå till henne och sånt :). ska vila nu lite mer. puss

Kommentarer
Postat av: heddan är bäst

woho vila du idag för imorgon kommer jag och våldgästar hihihi antagligen resten av veckan också för jag har inget liv 8-|

2009-11-16 @ 14:35:04
Postat av: Ida

stackare då =( Ja säger bara fyfan om man ska må så här tiden ut...tung o. jävlig =(

Men vi har ju faktiskt inte såå jätte lång tid kvar så vi får hålla tummarna på att tiden rusar iväg =D

2009-11-16 @ 15:36:50
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: nathalie

usch förstår dig! går också upp 674 gånger/natt fgör att kissa, det förstör ens nattsömn enormt mycket, det kvittar om man dricker eller inte dricker ngt alls. man kissar vilket som! jobbigt. men det är helt klart värt det:)

2009-11-17 @ 23:06:19
URL: http://saranathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0