idag :)



åkte ner till stan träffa heddan så fika vi & snacka lite skit, sen kolla vi rundor i olika affärer så hitta jag en fin tröja till dick som jag köpte. sen träffa vi andreas och glodde i fler affärer. haha den mannen är så yr. sen åkte vi hem till mig :). så satt vi här ett tag sen gick vi och handla mat, så åkte heddan och andreas hem. är jättetrött nu älskling också. ska sova alldeles strax ska bara göra varmoboy :). någon mer som älskar pepparkaksdeg? :p. lillen har härjat jättemycket i magen idag hihi. har inte så ont i halsen längre. skönt! tröjan skulle dick egentligen inte fått förrens på lördag men han är så nyfiken så han fick den idag! ska fortsätta leta imorgon på väla efter ett par inneskor till han. för han tar alltid mina. wish me good luck. godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0