hur beter du dej man?



hade nyss klätt av mig och skulle lägga mig, dick hade redan däckat i sängen. så ringde de på telefonporten...så va de dennis. så fick slänga på mig kläder och väcka dick. haha så nu sitter dem och snackar. ska göra milkshake strax får se om den blir lyckad. ja vem kan inte lyckas med milkshake? tittar på ullared herregud sicka människor haha fattar inte hur dem pallar asso. vet inte om jag vågar åka dit innan pojken tittat ut. rädd för att få psykbryt eller något. hade nog sneat på alla människor. hatar trånga utrymmen.

Kommentarer
Postat av: thessie

ÅKT INTE! haha. nej men seriöst folk har ingen som helst respekt där! va där i lördags och vet inte hur många ggr jag fick kundvagnar i bebismagen och folk som puttade in mig i hyllor.... och då syns det rätt rejält att jag är gravid och det va ingen som bad om ursäkt. fick en blödning när jag kom hem av all stress... men hittade massa bra saker!

kram!

2009-11-17 @ 11:15:14
URL: http://sleepygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0