hoho!



varit hos tandläkaren nu. fick vänta över i en kvart innan dem ropa upp mitt namn :c. hade såklart tandsten som vanligt och hon sa jag hade en inflammation i tandköttet som nog har orsakats pga jag är gravid. har aldrig haft inflammation i tandköttet innan :S. hon sa att tänderna och tandköttet oftast försämras när man är gravid. så fick ny tid på måndag ska dit och få väck tandstenen. fick dessutom coola klistermärken, penna, tandborste och sånt för de min sista gång med gratis tandvård :p. sen mötte jag min lillasyster hon var ute med fåster. han blev jätteglad när han såg mig och hoppa och gjorde volter sötnos! när han fick syn på mitt paraply så blev det fart i han. han trodde nog det var en pinne för han ville ha de. sen såg han en massa pinnar och skulle såklart ta den största och längsta pinnen han såg. såg så roligt ut när han trippa rundor med den. sen lämna vi fåster hos mamma så tjuvade han hennes macka när hon inte såg de :D. efter de så åkte jag och nicole hem till mig. nu sitter vi här och är riktigt trötta.

Kommentarer
Postat av: unique

Inte kul med tandläkarbesök..



Ja, den historien är något. Älskar den själv hehe

2009-11-20 @ 13:51:29
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0