hej.



dick är på jobb, han ville tjäna extra pengar så vi kan bli färdig med allt till bebisen. det är så många grejor som man ska ha, har typ en lista här hemma över allt som ska inhandlas. kommer säkert glömma något. ska ner & kolla tvätt tid och sen städa. kanske väcka min syster också? ja hon sover fortf. hon kan typ sova i evigheter om man inte väcker henne. jag drömde inatt att jag skulle föda så öppna dem bara en lucka i magen och tog ut bebisen...tänk om det hade varit så enkelt? haha.

Kommentarer
Postat av: Tina S

Hehe jaa tänk om det var så enkelt att föda barn, men vad vet jag, kansek bli enkelt för mig:P



2009-11-21 @ 21:29:41
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: emina

hahaha, jag e inte rädd för smärtan, den kan ja ta , men tanken av att bära barnet i nio månader gör så att jag kallsvettas..

2009-11-23 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0