gokväll eller?



Godkväll eller vad man säger nu :). jag och min lillasyster har nyss kommit från citygross vi köpte en massa godis, cola och en hårfärg till henne. hon ska färga sitt hår ljusbrunt imorgon. får se hur det blir. kanske kommer upp en bild imorgon på det? om jag orkar. dan kom nyss upp hit han sitter och snackar med dick antagligen om crossar eller tibia...haha. undrar om heddan fortf sover. sege. kom på jag inte har lagt upp en bild än på min nya jacka. så här får ni en.



rätt kass bild men ja...ja och ni ser mina härliga ovårdade naglar :p har inte pallat ta bort nagellacket och filat dem. var jätteviktg med det innan men har inte orkat på sistone. kanske ska ha en ta-hand-om-sig-själv-dag imorgon. ansiktsmask och fixa naglarna. yeah who knows.

Kommentarer
Postat av: heddan är bäst

vadå sege för jag sover? freddi var inte hemma orka inte åka ettan den är så seg hade somnat ju haha var helt trött :p

2009-11-07 @ 13:27:34
Postat av: MISSEXTRA

Har din lördag varit bra hitills?:)

2009-11-07 @ 18:02:12
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0