godmorgon typ.



vaknade för ett tag sen försöker göra mig pigg haha. känner mig såå trött. ska ialf bli skönt att få det fixat med spjälsäng och allt. så man slipper tänka på det. ska röja upp i lägenheten idag också så vi får plats med allt. dick tattuerade sig igår kommer kanske bild sen när det är läkt :) om jag kommer ihåg. mindre än 2 månader ikvar nu lite pirrigt i magen när man tänker på det. som mamma sa igår "tänk så kommer det ut en liten flicka istället" haha då hade dick blivit chockad :P han har ställt in sig på att det är en pojke från början. men ja vi har inte direkt köpt några pojk saker utan mer neutrala grejer som man kan ha till både pojke & flicka. så länge bebisen är frisk så :). mamma ska till sjukhuset idag och hälsa på vår morbror. hoppas han blir bättre snart inte kul att ligga så länge på sjukhus. stackaren <3.

Kommentarer
Postat av: L* med bebis i magen :)

hehe visst är det roligt när dom ska sparka mitt i, jag kan inte låta bli att skratta varje gång :D

2009-11-28 @ 16:03:58
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

hehe hon heter Mercedes men jag kallar henne mercy ibland ;) Blir ofta mercy percy av någon konstig anledning haha. Lillebror får heta Leon det är vi nästan 100 på, det passar bäst ihop med mercedes också.

2009-11-28 @ 18:18:42
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda - Snart 2barns mamma!

har ni bestämt något namn än ? =)

2009-11-28 @ 18:20:08
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0