detta med rubrik?


kom nyss hem typ varit på ams möte sen fkassan. ringde till en förskola idag och fråga om praktik. så gav dem mig nummer till deras chef men hon var inte på sitt kontor kom aldrig fram så ska prova ringa imorgon också. det var så pinsamt...
hon: hej du har kommit till ättekullas förskola
jag: hej mitt namn är Natasha Larsson jag undrar om ni tar emot praktikanter?
hon: hej ja det gör vi ibland vilken årskurs går du?
jag: jag är 19år går på ett program som heter Academedia genom arbetsförmedlingen där man ska söka praktiker eller jobb, jag söker då praktik eftersom att jag är gravid i 7de månaden.
hon: aha okej ja här är rätt så många som jobbar här just nu så jag vet inte riktigt men ring min chef...så fick jag numret. träffade heddis också i stan hon hade färgat sitt hår jättefint :). så tog vi en fika. nu sitter jag här och mår illa som fan. pratade ju med min jobbcoach idag skällde ut henne...vet inte om hon ändrade så de inte står som frånvaro men kan inte bry mig mindre. orkar inte med dem. ska dit imorgon på den workshop saken. sen på fredag ska jag också dit på något samlingsmöte. fortsätter hon så som hon gör så ska jag försöka gå ur därifrån eller sjukskriva mig. verkar inte som att hon fattar att jag är höggravid. ska vila nu. pusss



söta heddis :)...var tvungen hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0