bara tankar...



jag hade feber inatt, jag har värkar i magen sammandragnigar eller vad det är (gör ont som fan iallafall), ryggen spökar, jag är arbetslös, inget går som det ska. varenda gång man är uppe på toppen och har fått något löst, så faller man igen för något annat skit. måste få igång de jävla skitet med academedia. enligt ams så ska ja ha pengar sen september månad :S men tydligen inte enligt academedia? ska ner till ams imorgon och få allt utrett. så löser sig något ialf. sen återstår tusen andra saker att lösa :). det är inte kul men jag är inte den som ger upp. var lättare när man jobbade...då behövde man inte tänka på alla papper och möten och saker som man ska få gjort. längtar tills lillen kommer <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Plus att allt blir tusen ggr jobbigare att ta tag i pga av alla jäkla hormoner =/

Hoppas verkligen sista tiden går snabbt. Att januari är imårrån =)

2009-11-11 @ 20:09:53
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Ida

Plus att allt blir tusen ggr jobbigare att ta tag i pga av alla jäkla hormoner =/

Hoppas verkligen sista tiden går snabbt. Att januari är imårrån =)

2009-11-11 @ 20:09:57
URL: http://minlillagroda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0