bara för att jag har sååå tråkigt.



Jag har insett att min senaste kyss: med dick var het..
Jag lyssnar på: mig själv.
Jag pratar: med mig själv?
Jag tycker om:  min familj <3
Jag avskyr när folk: har fördomar.
Kärlek är: något man behöver!
När jag borstar tänderna: så får jag alltid tandkräm i hela ansiktet.
När jag lagar mat: så är jag nöjd :) me<3food.
Jag tänder på: dick.
Det sexigaste yrket är: kan yrken vara sexiga?
Det var gulligt när: fåster tjuvade mammas macka.
Jag är rädd för: hajar.
Den värsta känslan är: när någon har svikit.
Den bästa känslan är: att vakna bredvid dick.
Jag är bäst på: allt!
Jag är sämst på: vet inte?
Jag kommer alltid att vara: mig själv?
Det finaste som finns är: kärlek.
I sommar: ska jag äta mycke glass.
Sist jag grät var: kommer inte ihåg men antar för några dagar sen? du vet gravidhormoner.
Jag kan: allt.
Jag kan inte: trolla?
När jag vill tänka går jag: och tänker..
När jag bakar så bakar jag: något gott.
Min mobiltelefon är: en tegelsten.
När jag vaknar på morgonen: så rullar jag ut från sängen.
Innan jag går och lägger mig: så borstar jag tänderna & släcker överallt.
Just nu tänker jag på att: göra något att äta,
Bebisar är: fantastiska!
Idag har jag: fettat mig och städat lite.
Ikväll ska jag: vara lat.
I morgon kommer jag: att vara snäll.
Jag vill verkligen: resa utomlands, till något varmt ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0