oldpics



jag har kommit fram till att jag saknar min piercing i läppen så funderar på att pierca mig där igen...what to do. fårse om jag har tålamod till det. var så störigt tappa man kulan så trilla piercingen ut så var man inte hemma så fick man ta ut den så växte min igen så snabbt så fick man trycka i den så va den knas i några dagar kom sårvätska och sånt. så fick man hålla på så varje gång. men det konstiga var att det hände bara när jag hade staven i. hade jag en ring i så trilla aldrig kulorna av. strange!

sist men inte minst min älskade snygging ozzman

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: näärå, det ligger bara en tjockis där inne ;).

2009-05-19 @ 23:54:02
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0