hos mamma.

har klippt mitt hår idag riktigt skönt. är hos mamma nu bara tar de lugnt. ozzy är efter mig som en svans haha han är så söt blir alltid lika galen när jag kommer hem han vill helst ligga över mig och bara pussas hela tiden då hade han varit nöjd :) hahah sexiga erika ska du inte ha rosa hår igen? lite skrämande är de att ta studenten för vad ska man göra sen? de finns inga jobb och där jag jobbar kan jag inte jobba kvar för min chef ska sälja stället ;( så allt är ett enda stort ångest moln som är över en hela tiden. but anyways de fixar sig aiight :)
 


Lil' wayne - Around The Way Girl
okay i saw at the bus stop you had on a halter top and a mini skirt with a dunee in your purse
So i turn around and scooped you..hit u with that tut tut like do u need a ride like do you need a ride

 i know where your from
Ur from where im from
And im wit ya girl
i know you girl
I like you girl
i want you and i
and Im From where youre from
and Im cool wit your moms
and i like you girl
I want you girl
Im wit you girl
Im for you girl

youre my around the way girl oh
youre my around the way girl oh oh
youre my around the way girl oh
youre my around the way girl oh oh

I saw you  the Benz lot
In that new benz drop
lookin at that benz drop
so i brought u that benz drop
And now u in that new coop
Hit me wit that tut tut
like Girl I need a ride
Girl I need

 u know where im from
Im from where ur from
And im wit ya girl
i know you girl
I like you
i want you and u
and youre From where im from
and your cool wit my moms and i know ya
I Like ya
Im wit ya
Im for you girl


ciiao*

Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Vilken söt vovve :)

2009-05-29 @ 20:45:22
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Erika

Tack för den bilden tantskrälle!

2009-05-29 @ 22:37:51
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0