tja!

har nyss kommit hem varit på banken fixat grejer och sånt sen åt vi på max, vilket vi sällan gör, vi lagar alltid hemlagat tycker de mycket godare :) bara om vi är ute hela dagen så käkar vi någonstans eftersom att jag är ett matvrak! har alltid ätit mycket men har svårt för att gå upp i vikt men de blir de nog ändring på nu när jag är gravid :p längtar tills min mage blir större ska köpa sån olja nu i veckan för bristningar vill inte ha några. hitta ett par snygga mamma jeans på www.ellos.se funderar på att köpa dem.




dem finns i denim också :)


Kommentarer
Postat av: carolin

hej! va kul:) aa har träffat dig innan när du va tsm med ditt ex. ser att du också ska få bebis. va roligt när är det dax?:) &grattis!

2009-07-14 @ 21:06:06
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: jessica

vänta med att köpa :P du kanske inte ens behöver det, jag använder fortfarande mina vanliga jeans och jag har två veckor kvar till bf :P har endast köpt en mammatröja under hela grav. :P

2009-07-15 @ 13:40:32
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0