time to wake up

vaknade nyss har börjat sova skit länge knas! mår lite konstigt efter mina järn tabletter ;/ får typ lite ont i magen utav dem men ska ge dem ett försök fall i fall de blir bättre. idag vill jag till stranden :D måste passa på nu när de fint väder. dom säger de ska bli skitväder nästa vecka. längtar tills jag kan känna när bebisen sparkar :). men de två månader tils dess! nu ska jag göra frukost :) haha nej hon har inte gulsot hon var hos ögonläkaren så satte dom gulfärg i ögat på henne för dom skulle se o hennes öga hade skadats haahha. men de va så roligt för alla glodde på henne efteråt hon såg ut som en demon typ :p




ciaooooooooooooooooo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0