mys!



vaknade för ett tag sen sitter bara vid datan nu hehe. jag önskade regn igår och det fick jag. var dyblöt när jag kom till jobb, så fick ringa min lillasyster och be henne komma med torra kläder och det gjorde hon! som tur. det regnar nu också men det är bara skönt för det har varit så varmt. men de varma vädret får gärna komma igen! tycker om när det regnar åskar och blixtrar då ska man bara sitte inne och kolla film eller ngt riktigt mysigt. väntar på att tiden ska gå snabbt så dick kan komma hem :) han slutar 4 idag. tänkte åka hem till mamma idag också. får se hur det blir med det. måste handla mat också. om 6 veckor ska jag på mitt första ultraljud! längtar nu vill tiden ska gå snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0