hej!

idag var jag med min syster hängde med henne när hon skulle ta ut sin Pstav och det gick sådär, dom hade sagt fel till henne i tlf dom hade sagt att hon skulle ta på bedövningssalvan en timme innan hon skulle vara där, men man ska sätta på den två timmar innan så hon tyckte det gjorde jätteont. stackare. sen åt vi på mcdonalds (haha fanny jag har två blåa glas nu!). sen åkte vi till åstorp till min mamma vi bara pratade och fikade :) mamma kom på ett fint sött flicknamn om de nu blir en flicka. tog en massa bilder på hundarna. chihauhan heter fanni och amerikanska bulldogen heter ozzy! fanni ska bli tvåår och ozzy ska bli treår. nu ska jag bara ta det lugnt har haft kramper i magen idag kännts som magknip eller något. har varit orolig för att något har hänt med bäbisen men så länge som det inte blöder så är det nog ingen fara men fortsätter de i morgon så tänker jag åka in till akuten. ska vila en stund nu puss på er!




Kommentarer
Postat av: Terese

Tack så mycket :)

Allt bra?*

2009-07-09 @ 23:27:53
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Terese

Jodå de e bara bra :)

Va gör du?

2009-07-10 @ 00:15:34
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0