dör långsamt av ilska

så trött på att bo här med dessa klagokärringar flytta in på ett ålderdomshem förhelvete! idag var dick ute och skjöt med sin soft airgun (där fanns inga folk i närheten) men så såg väl  någon kärring av grannarna det från deras balkong,så dom ringde till polisen,och sa det var en riktig pistol! så dem kom hit såg att det var en fake en soft airgun med plastkulor, dom sa bara att han skulle ta det lugnt med den och nästa gång gå ner i skogen och skjuta istället så kärringarna inte ska klaga. ska man inbte få leva eller? samma när vi spelar musik inte för högt och inte med bas mitt på dagen så klagar dom, man får dock spela till kl 10 på kvällen, men dom klagar ändå! så vi ska bara sitta i lägenheten inte röra oss och allt ska vara avstängt. så jävla trött på detta jävla stället. längtar tills vi ska flytta. samma som vår granne han har en cross på sin balkong och då har grannarna klagat de luktar bensin i trappen efter den osv. dom har alltid något att klaga på. nu har jag dampat klart. idag har jag bara varit nere på festivalen med dick, mina systrar, min äldsta systers kille och min lillasysters kompis. var rätt så tråkigt för mycket folk :p fattar inte dom föräldrar som tar med sina barn dit och super sig fulla. många barn som var typ 6 år som härja vilt utan föräldrars tillsyn. min mamma lät mig aldrig gå själv någonstans utan henne vi hade alltid tillsyn tills vi var gamla nog till att gå  ut själva.




Kommentarer
Postat av: janica

så jobbiga grannar. dom har säkert inget att göra på dagarna så dom klagar så dom får lite drama i sitt tråkiga liv.

2009-07-26 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0