thank you mama for the 9 months you carried me <3

det är tack vare min underbara mamma som jag finns, min mamma är det bästa i mitt liv, hon har gett mig så mycket. hon har alltid trott på mig och gett mig stöd när jag har behövt, min mamma är väldigt över beskyddande, men det förstår jag för det kan hända så mycket om man inte är försiktig nu för tiden. jag har stor respekt för min mamma, hon har lärt mig vad som är rätt och fel, och visat vad respekt är. jag var nog rätt så jobbig när jag var mindre men nu när man har blivit äldre så fattar man mer och ser vad man gjort. man lär sig utav sina misstag. min mamma har gett mig en fin början och jag kommer att ge henne ngt fint tillbaka, när hon blir äldre (gammal) så vill jag inte att hon ska bo på ett ålderdomshem för det finns så många ålderdomshem där personalen skiter i dom som bor där, och behandlar dom fel. hellre så får hon bo hos mig då. jag ser upp till min mamma hon har alltid stått på sina egna ben, och klarat sig själv. man har bara sin familj. jag och janica snacka om det idag haha. vet någon vad stockholmare menar med när dom säger man e kattig? haha.

detta är min mamma <3

jag har nyss kommit hem från jobb, skit trött. ska in och duscha, sen läsa lite, sen ska min man ge mig massage, sen ska jag sova. det låter bra :).
ciao bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0