skön dag.

idag har det varit en skön dag, vi hade sovmorgon sen sluta vi tidigt. jag, erika och tinah träffa johanna och hennes dotter världens sötaste maja :). så var vi med dem lite! fick reda på att erika e livrädd för dockor, det kan jag förstå haha på ett sätt, jag själv tycker att dockors ögon är läskiga för dem stirrar. efter det så träffa vi min man i stan och gick till house of pain, erika pierca sin bröstvårta det blev mycket fint, men jag hade aldrig haft tålamod till det, för det kan ta upp till ett år för att det ska läkas, och det hade jag aldrig haft tålamod till. sedan träffa erika jesper i stan så åkte dem hem, jag och min man käka på grillpunkten sen åkte vi hem, vi la över våra bilder på datan till mp3,en för fredde skulle fixa vår data för den har varit helt sne nu i flera dagar, så åkte vi hem till fredde. medans fredde och dick pilla på datan, så somnade jag på freddes soffa, för jag var skit trött idag, sen vakna jag typ efter en timme. sen drack vi lite smirnoff och öl, kolla på tv och beställde en pizza. riktigt soft. jag kom nyss hem och är riktigt trött, de har snöat ute eller ja snö/regnat. nu ska jag mysa med min man :) hoppas ni har haft de chill idag!

igår var vi hos mamma och hälsade på, hon gjorde mat till oss kycklingfile och ris med sås och grönsaker mums! min mamma är bäst.
här kommer lite bilder från idag & igår.



cyaaaaa.

Kommentarer
Postat av: Erika

yeah, vi hade en bra dag! :)

2009-01-31 @ 10:35:28
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0