skolan

fick en god nyhet på morgonen skolans mat ska tydligen förbättras yey!!! hoppas dem håller de nu också :/. jag e hemskt trött idag :( ville sova längre, erika ringde nyss och sa att hennes buss aldrig kom, incestbuss! så hon skulle ta en vid 7 ist, gör ju inget vi har sov morgon till 09.35, men så tänkte vi dra in till stan tidigt och fika på espresso house (varmachockladhuset kallar vi det). dick sover fortf om man frågar han något på morgnarna så blir allt typ ja :). han är så söt.  jag kan egentligen sova lite till men då kommer jag aldrig att komma upp, så sitter hellre här och flummar lite. ska göra varm oboy och någon macka snart. igår pratade jag med anastasios blev jätte glad, för vi hade typ bråkat innan, så ska vi kanske träffas idag en liten stund. anastasios e min bästa killkompis så ni som inte vet fattar. har rätt så lång dag idag i skolan :( dagen börjar med att vi har en lång yrk lektion från 09.35 till 11.30 sen är det mat, lite rast, sen har vi en till lång yrk lektion från 12.20 till 14.20 sen har vi engelska B från 15.00 till 16.00. jag dör! usch ska göra frukost nu. ciao*


anastasios :)  
    
erika :)

Kommentarer
Postat av: Erika

heja mig för att jag är kass ;D

2009-01-27 @ 06:24:53
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0