shoppat&skolan.

idag kom vi två min för sent till vår yrk lektion jag erika och rebecca så stod de på dörren PP3 FÖRELÄSNING STÖR EJ, och dagen innan hade bodil vår handledare predikat för oss att vi inte fick komma för sent, och om vi kom försent så fick vi inte komma in, så vi gick. jag och erika gick till stan jag shoppade lite nya saker...här kommer bilder på dem.


efter vi hade shoppat klart så åkte vi till väla med erikas syster fikade och kollade mer kläder, sedan åkte vi hem till hennes syster och klappade hennes katt! haha. sedan träffa jag min man på knutan :)
 
nu ska jag städa lite! ciao.

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, you shopoholic ;D

2009-01-27 @ 16:16:57
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0