min kärlek <3


jag började prata med dick ungefär i februari 2008, vi började skicka sms till varandra pga av erika roos, hon ville jag skulle skicka sms till han pga av att han inte svara på hennes sms, han svarade direkt på mitt sms, sen så började vi skicka en massa sms till varandra vi pratade om allt möjligt och började få bra kontakt med varandra. en dag när jag hade varit med anki så skulle jag sen ta bussen ensam till knutan från ramlösa, så träffades jag och dick på bussen, jag kände inte igen han sen tidigare, vi hade bara då träffats en gång tidigare på en fest men då pratade vi knappt med varandra, han hälsade på mig på bussen, och då tänkte oj va pinsamt vem e de, men så kom jag på att det var han. vi pratade med varandra, och sen hoppade vi båda av på knutan, han följde mig till min buss och väntade tills den gick, jag fick en kram och sa hejdå. efter det så kände jag att jag ville ha han, för han är speciell inte som alla andra och jag drogs till han. efter ca en vecka så bestämde vi att vi skulle träffas, vi träffades i stan och gick en runda sen satte vi oss i stads parken och pratade, jag fick träffa hans vänner på en och samma gång. sedan efter det så började vi träffas jätte mycket och jag lärde känna alla hans vänner, det kom så många nya människor in i mitt liv på så liten tid. det tog ca en månad innan jag fick min första kyss utav han, för vi båda är rätt så blyga och ville inte ta första steget. vi blev tillsammans den 27/4 - 2008. i augusti 2008 så flyttade jag in hos han, och jag kommer aldrig att ångra det. vi fungerar jätte bra ihop och har aldrig gjort slut eller haft några allvarliga bråk, vi är alltid ärliga mot varandra och säger hur vi tycker och tänker. redan när vi började prata via sms så kunde vi prata om allt möjligt, vi litade redan då på varandra, det sa klick dirr. vi gör allt tillsammans, tex när vi lagar mat, städar osv. den 14/11 - 2008 så förlovade vi oss :) jag älskar dick väldigt mycket, jag kan inte tänka mig själv utan honom. han gör mig till världens lyckligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0