idag...

idag vakna vi lite sent haha, dicks bror ringde vi ska äta middag hos dem idag :). har nyss duschat & sånt! måste träffa anastasios & janica det var längesen ;/. jag vill att det ska bli sommar så man kan ha kul igen och slappna av, synd att erika bor så långt bort bara :(. ska göra frukost nu toast och kaffe! jag pröva ny latte igår, men fan kommer inte ihåg va den heter, men den var jätte god. har varit lite feg på sistone med att pröva nya saker. jag ock dick har pratat mycket om att man ska alltid vara ärliga mot varandra i ett förhållande annars så kommer det aldrig att funka, och vi är alltid ärliga mot varandra, jag är så glad för att jag träffa han, han hjälper alltid till och lyssnar alltid, jag älskar dig baby! skriver nog lite mer ikväll, och lägger in bilder.

nyss kommit hem vi åt mat tacos och efterätt glass & tårta skit soft, ja fick hålla i lilla julia som är typ ca 1 och en halv månad skit söt är hon :) sen lekte jag lite med jack som är 4 år. sen kolla vi lite film och pratade :) och btw latten heter mocka latte sa erika! haha.




ciao.

Kommentarer
Postat av: Erika

mm, synd att jag bor så långt borta! :( latten vi drack igår heter mocka latte, :)

2009-01-31 @ 20:35:46
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0