en dag hos nannis & bror.



tja! här kom lite bilder från när jag och dick var hos min bror och hans söta flickvän fanny :) mest bilder på deras bullterrier fåster, han är en jätte bra modell :). idag har jag och dick bara slappat mest, vi var ute och fotade lite innan, har nyss handlat...ska sätta mig ner snart och läsa en bok som måste läsas ut till måndag den heter candide. erika ska hjälpa mig med min design här på bloggen hoppas den blir klar snart står inte ut med allt rosa :p jag längtar tills ja ska tattuera mig den 18 februari!! jag vill resa någonstans men det får bli efter studenten, typ till italien eller spanien ngt sånt! vill inte börja studera igen direkt efter studenten ska jobba ett år sen börja studera igen, ska bli förskollärare om det blir som planerat. anyway ska plugga nog lite nu! ciao bella.

Kommentarer
Postat av: Erika

Bara för jag är bäst & snällast! Snyggt blev det iaf! :D

2009-01-25 @ 19:30:37
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0