djur

har pratat mycket nu på sistone om djur, om djurens rätt osv. kollade på blocket igår så stod de i en annons att om ingen tog deras hund så skulle den avlivas, hur fan kan man göra så? att avliva en frisk och kry hund. fy fan för dem. jag hoppas dem som ska sälja hunden avlivas istället. det finns faktiskt jourhem som man kan lämna hunden på eller tassebo tex. jag hoppas innerligt att någon räddar hunden. jag hatar människor som behandlar sina djur dåligt, tex folk som kampar sina hundar kan dem vara friska i huvudet? jag blir så arg bara utav att tänka på det. hunden har inget val alls. jävla idioter.

nu har jag nyss kommit hem från jobb, är skit trött. var på glasögon magasinet det fanns ingen repa i linsen antagligen hade jag fått skit under linsen så hade det skavt på ögat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0