damn it.

idag blev det ingen skola vakna i tid skickade sms till erika, sen tänkte jag att jag kunde sova en halvtimme till så glömde jag att ställa om larmet, så vaknade jag nyss utav att erika ringde mig. skit. men jag hade bara 2 lektioner idag...så det gör inte så mycket. jag har ont i min arm har legat på något konstigt sätt i natt...ska göra frukost snart till mig och dick, det är synd om han, han har ont i halsen. jag har börjat fundera på att börja gymma och sola :) ska bara få med mig lite folk! FANNY!!!!!! fast det tråkiga är att jag hinner nog inte med att gymma, isf på helger. för jag går i skolan och dom tidigaste dagarna efter skolan så jobbar jag i en kiosk. jag ska jobba idag :/ jag hatar mitt jobb, måste fixa nytt. jag hatar killar som är påträngande dom flesta vet att jag har kille och vet dom inte det så säger jag det till dom, vi är praktiskt taget nästan gifta, men så raggar dom ändå på en, vad är det dom inte fattar :S. dicks mamma kommer hem på söndag :) :). nu någon utav dagarna ska vi äta middag hos hans bror, han och hans fru har nyss fått ett till barn en liten flicka :) hon är så söt! jag saknar min hund så mycket ;/ han bor hos mamma nu, jag och dick hade honom ett tag det gick bra tills vi skulle lämna han ensam i lägenheten han började skälla, han får ångest om man lämnar han ensam, för han är van vid att någon alltid är med han, så det gick inte att ha han här. så vi fick lämna han till mamma :(. men vi funderar på att skaffa en katt inte för att ersätta ozzys plats utan för att jag är van vid att ha djur och det känns ensamt utan ett djur. jag träffar ozzy varje gång jag hälsar på mamma :) han blir alltid så glad då! nu ska jag laga lite frukost! ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0