tja!

jag har nyss kommit hem från skolan vi hade de rätt så skoj på yrk lektionen vi skulle sitta mitt emot varann och titta varandra djupt in i ögonen och sedan rita av personen man satt framför men man fick inte kolla ner på teckningen och jag hatar att rita så det blev inte så vackert men det blev ingens typ haha. jag & dick ska hem till min bror strax, och jag ska raka av hans hår :p

.
min bror  (med den kortärmade tröjan, han andra e min kusin daniel)


mitt nya addiction en mocha latte och helst ngn muffins till från espresso house


såhär kul har vi det på lektionerna (hon sover)


lilla ozzy :)

lägger in mer bilder sen!

Kommentarer
Postat av: coca!!!

haha behöver ju knappast skriva vem som är din bror

2009-02-06 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0