knas.

idag börja dagen knas, när jag och erika fikade på espresso house så var det ett tänt ljus på bordet som jag inte la märke till, så hade jag lagt en servett på min tallrik så helt plötsligt vet inte hur så tog den eld så blev det en rätt stor låga...ja jag är väldigt klumpig (inte pyroman) men som tur så släcktes elden utav erika för jag blev rätt chockad. skolan var väl okey. 6 dagar kvar till mina tattos :), och äntligen har jag en veckas lov thank god! ska väl jobba festa & softa på lovet. terra nannis lite. det är alla hjärtans dag snart! lite bilder från idag.






ciao^*

Kommentarer
Postat av: Erika

haha pyroman! :) tack för idag gumman! puss

2009-02-12 @ 16:17:17
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur ska du terra mig?

haha.. kul med älden :D

och och OCH kul bild på dig (fjärde högst upp)

2009-02-12 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0