jobb.

jag kom nyss hem från jobb, så mötte dick mig på knutan :) vi ska beställa biljetter till tivoli för magnus betner ska dit och uppträda den 6/5 det ska bli kul! han har så jävla rå och bra humor. på fredag ska vi hem till min bror, så ska jag raka av hans hår, mohaha, kanske ta fannys då också? vi har ungefär 4 prov till nästa vecka :(. så jävla stressigt. jag är enormt trött nu ska antagligen gå lägga mig alldeles strax. har funderat på att läsa vidare till socionom och fritidspedagog, jag får se! ska in i duschen nu och göra några läxor. so long!
lite bilder på dick hihi. <3





han har bitit sönder två strumpor i hans korg. han älskar att bita sönder strumpor, och helst så biter han sönder olika strumpor så man inte har några par till slut haha  :O

Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHAHAH! MIN HÄST STRUMPA ;O! HAHAHAAHAHA!

2009-02-13 @ 00:02:05
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHAHA! min häst strumpa ! ahahahahaha ;o

2009-02-13 @ 00:03:01
URL: http://www.bilddagboken.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0