godmorgon!

först & främst så vill jag tacka erika för denna coola designen, tack hjärtat!

och åter till min vardag, jag vaknade för ett tag sen, och jag är riktigt trött, somna inte förrens vid 2 halv 3. ska till skolan strax gott med en sovmorgon :). tack nermina! haha. har bara ätit en macka & druckit saft. ska ta en mocka latte på epresso house och se om dem har någon god muffins eller något. idag ska jag jobba efter skolan från 4-8 riktigt dött :(. igår på kvällen var jag och dick ute och gick. här kommer några bilder från igår.



lite senare: blev inget jobb idag, fick ringa och säga jag inte kunde komma, för tydligen skulle vår klass hjälpa till på Campus ställa fram en massa bord och stolar, kom nyss hem. skit trött sprungit upp och ner från en massa trappor, synd bara att visa gick och gömde sig för att slippa att hjälpa till. i morgon ska vi också vara där från 12 till 6 tror jag det var. ska ut nu med baby :) pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0