shalalala



har klippt mig nu blev nöjd :). köpte silikondroppar också till håret. hon rekommenderade ett schampo & balsam som jag ska köpa nu någon dag. jag hade tydligen torr hårbotten så måste ha ett fuktgivande schampo & balsam. för hon sa de jag trodde var sletet är bara torrt. mitt hår är så tjockt så blir lätt torrt + jag är gravid då får man väl sämre hår kvalite? hon var supertrevlig! var rätt dyrt att klippa sig där men lätt värt det. heddan följde med mig dit :). sen köpte vi godis på pistachia. så åkte vi senare hem till henne hon skulle sälja en dataskärm till sin pappa :p efter de skjutsa han hem oss till mig. hon åkte hem för ett tag sen! erika kommer imorgon ska bli kul :) var jätte längesen man träffa henne! har mycket att prata ikapp oss. ska sova strax rätt slut nu. lägger in bilder imorgon på nya frillan och sånt. puss

Kommentarer
Postat av: Lea * med bebis i magen

Kan man förstå! Jo då, det är bra här. Känner mig faktiskt gladare än vanligt idag! men det kan bero på att det gick så bra hos BM hehe :D

2009-12-15 @ 22:09:43
URL: http://diiorkiss.blogg.se/
Postat av: Tina S

Jag vill med klippa mig, men då bir D nog sur, eftersom ajg har beställt en locktång och klipper jag mig kommer det bli kortare, då gör en ingen nytta :P hehe ..

Uscha här ligger jätte mkt snö kvar ;D Hur kul som helst, dock mkt olyckor som händer! Plus att vakna vid 6 av att dem skottar snö.. yay!!

2009-12-16 @ 08:08:58
URL: http://onodiginfo.blogg.se/
Postat av: Frida

Var klippte du dig ?

2009-12-16 @ 16:39:03
URL: http://fridaafiianilsson
Postat av: Anonym

gumman hur är det emd dig u?

Längesen! hoppas du ha det fint puss

2009-12-16 @ 18:11:31
URL: http://linnsaay.blogg.se/
Postat av: thessie

ja vi ska till Lund imorn och kolla där hur det är på bb. men jag har hört många som är nöjda så det ska nog säkert gå bra.

det va samma för mig, så fort jag kom hem från jobbet så slängde jag av mig bh´n...

16 kg är inte mycket... jag har gått upp ca 25 sen jag blev gravid... iofs så slutade jag röka vilket gjorde att jag gick upp nästan 10 kg snabbt i början men ändå. jag är oxå trött på att vara stor.... vill oxå bli smal igen men det är helt naturligt att vi ska känna såhär i slutet utav graviditeten säger min bm. vi ska bli trötta på att vara gravida och förbereda oss för förlossning :)

tack :) men den one love på magen har blivit uttöjd som fan. men de kommer gå tillbaka med kroppen sen säger de flesta så det är skönt :)

kram!

2009-12-16 @ 20:33:38
URL: http://sleepygiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0