meningslöst med rubrik.



kunde inte sova inatt hade så ont i ryggen...vakna med huvudvärk men det gick över sen. jag och dick åkte ner till stan och gick en runda, sen inom pistachia och köpte den enorma flaskan med chocklad i. gott! blir en roadtrip till ikea igen på fredag med min bror :). nu är maten snart klar, stekt potatis med falafel bollar och sallad. ska bli så gott. är på bättre humör nu! min systers kattunge liknar en nalle han är så söt så! ska ta bilder på han nästa gång när vi är där. det här med rubriker liksom så svårt att komma på. meningslöst.

Kommentarer
Postat av: Liw

Att inte få sova förstör ju vilken dag som helst. SOmnade dock vid halv åtta och har sovit typ två timmar, och nu ska vi till BM, känner mig som ett dött troll :-)



Hur är allt med dig, förutom sömnen då?

kram

2009-12-03 @ 10:07:29
URL: http://preggomonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0